دانلود تاکس پینت و آموزش تاکس پینت

نرم افزار تاکس پینت Tux Paint یکی از برترین نرم افزار ها در زمینه طراحی و خلاقیت ترکیبی کودکان در زمین ایجاد اشکال و ترسیم و ترکیب آن ها می باشد.

با استفاده از محیط تاکس پینت Tux Paint کودکان می توانند ایده های خود را ترسیم کنند به علاوه می توانند با استفاده از تصاویر واقعی ایده های را با تصاویر واقعی پیوند بزنند و همچنین تصاویر واقعی را با یکدیگر ترکیب کنند و ایده های خود را بسازند.

کلاس های علوم رایانه کودکان و نوجوانان یکی از پر مخاطب ترین کلاس های آکادمی ایران اسکرچ، به عنوان برترین مجموعه آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان می باشد که در آن چنین نرم افزارهای خلاقی آموزش داده می شود.

این نرم افزار از دو بخش اصلی تولز یا ابزارها و استمپ یا برچسب ها تشکیل شده است.

با استفاده از بخش ابزارها مجموعه ای ابزارهای جذاب طراحی در اختیار ما قرار می گیرد و با استفاده از بخش استمپ می توانیم به مجموعه ای از شکلک های جذاب دسترسی داشته باشیم.

شما می توانید متناسب با سیستم عامل دستگاه خود، از طریق زیر برنامه های ضروری مورد نیاز را جهت نصب این برنامه و استفاده از آن دانلود کنید.

به منظور اضافه شدن شکلک های جذاب و جدید به برنامه می توانید استمپ های زیر را هم متناسب با سیستم عامل دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

با استفاده از این استمپ شکلک های خیلی جذاب و زیادی در دسته بندی های مختلف به برنامه اضافه می شود و بچه ها می توانند با ایده های بیشتری اقدام به خلاقیت و ایده پردازی کنند.